Subject: Ed: Teabepäring.
From: "Kaja Laursoo" <[email-masked]>
To: "Stella Ilves" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 13:32:13 +0300

Palun registreeri deltas

Lugupidamisega

Kaja Laursoo

Vaneminspektor

Lõuna regionaalosakond

+372 55582400

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Vehendi Motell <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 4. september 2024 12:37
Adressaat: Kaja Laursoo <[email-masked]>
Teema: Teabepäring.

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Kirjutan Vehendist ja olen mures laste tervise pärast. Nimelt toimub Konguta 
kooli kahe päevane väljasõit/suvepäev koos majutusega, 70 õpilasele vanuses 
7-12 a. Üritus on 3-5.09 toimub see Marienhof, Vehendi, Tartu maakond, Elva 
vald (Trepimäe kõrval). MARIENHOF OÜ 14446343. Tel. 56485872. Majas on 1 
dussiruum ja wc. Majutuskohti on 32 (inimesi 70).

Küsimus on selles kas lastel on ikka turvaline? Kas terviseameti nõudeid 
täidetakse? Nt. päästeamet läheb reedel kohale, sest juba 2 aastat on maja 
renoveerimis järgus.

Ise järgin täie tõsidusega seadusi ja investeerin sellesse. Tundub, et osad 
ettevõtted seda ei tee ja sellevõrra on võimalik ka müüa odavamalt.

Lugupidamisega,

Andi Juuriste

5041725

Külalistemaja Vehendi Motell

Vehendi OÜ

Otsa, Vehendi küla, Elva vald, Tartumaa 61117

+372 504 1725; +372 5345 2892

www.vehendi.ee <http://www.vehendi.ee>